Hasar İşlemleri

Hırsızlık Hasarları

sharebutton

Sompo Japan Sigorta ailesi olarak geçmiş olsun dileklerimizi sunarız.
Bu sayfada, aracınızda meydana gelen kısmi çalınma hadiselerine (Radyo-Teyp, Stepne vb.) ilişkin bilgi alabilirsiniz.

  • Hırsızlığın meydana geldiğini öğrendiğinizde vakit kaybetmeden Polisi arayınız veya karakolda zabıt tutturunuz.
  • Anlaşmalı servis avantajlarından yararlanmak için aracınızı en yakın anlaşmalı servise götürünüz. En yakın anlaşmalı servisimizi öğrenmek için lütfen tıklayınız.
  • 0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar bildirimi yapabilirsiniz. Müşteri temsilcimiz sizden;
  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihi ve saatini
  4. Hasarın oluş şeklini ve lokasyonunu
  5. Tahmini hasar miktarını
  6. Aracın bulunduğu servisin açık adresini ve irtibat bilgilerini
  7. Tutanak türünü bildirmenizi isteyecektir.
  • Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  • İhbar esnasında tarafımıza ilettiğiniz GSM numaranız tüm iletişim kaynaklarımızca kullanılacağından doğru iletişim bilgisinin iletilmesi önemlidir.
  • Hasar tespiti için eksper görevlendirilmiş ise, eksperinizin adı soyadı ve telefon numaraları cep telefonunuza SMS yolu ile bildirilecektir.
  • Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları anlaşmalı servise bırakınız veya ekspere teslim ediniz.
  • Aracınızın onarımı için gerekli sürenin 24 saati geçmesi durumunda ve eğer aracınız tarafımızca verilen çekici hizmeti sonrasında onarım servisine getirilmişse (poliçenizde yer alan ikame hizmet süresince) ücretsiz ikame araç hizmetinden faydalanabilirsiniz.
  • Hasar dosyanız sonuçlanana kadar size verilmiş olan hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızdan takip edebilirsiniz. Ayrıca web sitemizden de hasar dosyanızın son durumunu öğrenebilirsiniz. Hasar dosyanızın durumunu sorgulamak için lütfen tıklayınız.
  • Eksper raporunu kapattıktan sonra aracınızı anlaşmalı servisimizden teslim alabilirsiniz. Eğer aracınız anlaşmalı servisimizde değilse ödeme sigortalının hesap numarasına yapılır.



Size Daha İyi Hizmet Verebilmemiz İçin Gerekli Bilgi ve Belgeler

  • İfade ve görgü tespit zaptı
  • Ruhsat fotokopisi
  • Sigortalı IBAN bilgileri
  • Başvuran vekil ise vekâletname ve vekilin IBAN numarası
  • Hasar fotoğrafı / Olay yeri fotoğrafı

Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir.